Ruime voorraad Aveda   |   Levering binnen drie dagen   |   Gratis verzending boven € 45

Onze merken

AvedaMoroccanoilrevitalash-quadratlogoblack2@2x

Aveda

Ons favoriete cosmeticamerk is Aveda. Daarbij blijven we gezond nieuwsgierig naar nieuwe ontwikkelingen op het gebied van haar- en huidverzorging en selecteren we soms producten buiten het Aveda assortiment om ons aanbod compleet en actueel te houden. Onderstaand lees je meer over de merken die we voeren.

Aveda is ons nummer 1 merk; een beautyconcept waar wij bewust voor kiezen, iedere dag opnieuw. Op de eerste plaats vanwege de kwaliteit van Aveda’s producten en behandelingen. Met Aveda zorg je voor het mooiste en gezondste haar, de meest stralende huid en prachtige make up. De bijzondere missie van het merk en de integere manier waarop deze wordt nageleefd is een direct daaropvolgende reden voor ons om achter Aveda te staan. Alle producten worden gemaakt met het uiterste respect voor onze gezondheid, ons gevoel van welzijn en voor de natuur. Daarbij wordt geen enkel compromis gedaan aan kwaliteit, en ruiken de producten verslavend lekker door gebruik van natuurlijke, pure essentiële oliën. Lees meer op www.aveda.com.

 

 

Moroccanoil

Moroccanoil is toonaangevend en innovatief op het gebied van revolutionaire haarverzorging- en stylingprodukten op basis van zuivere Arganolie. Deze kostbare Arganolie wordt al jaren gebruikt door Marokkaanse vrouwen voor de verzorging van hun huid en hun haar. Het zijn ook de vrouwen die verbouwing van en de handel in het product op zich nemen. Zij zorgen hiermee voor het onderhoud en de opleiding van hun families. Bij Loft vind je het signature product uit de lijn: the original Moroccanoil treatment. Lees meer op: www.moroccanoil.com

Revitalash

Revitalash is ontwikkeld door de Amerikaanse oogarts Michael Brinkenhoff. Hij ontwikkelde het wimperserum als speciaal cadeau voor zijn vrouw Gayle. Zij was herstellende van borstkanker en de intensieve chemotherapiebehandelingen hadden haar mooie wimpers beschadigd. Haar wimpers zagen er breekbaar, dun en minder vol uit. Dokter Brinkenhoff besloot daarom een formule te ontwikkelen om Gayle’s wimpers er weer gezond, sterk en prachtig uit te laten zien. Intensief onderzoek van Brinkenhoff en andere getalenteerde cosmetische wetenschappers leidde tot de ontwikkeling van RevitaLash: een product dat de wimpers zichtbaar verbetert. Gayle’s wimpers werden met RevitaLash mooier dan ze ooit had durven dromen. De formule blijft voortdurend in ontwikkeling; het huidige Advanced serum is de 3e verbeterde versie van het originele serum.

OLAPLEX

de nieuwe, revolutionaire toevoeging aan blondering

Je haar kan door blondering behoorlijk poreus worden.  Wij zijn daarom heel gelukkig met de milde Aveda haarkleuring, en kiezen binnen het Aveda assortiment weer voor de meest milde formules om je haar zo gezond mogelijk te houden. Maar, als het misschien nóg mooier kan…

In het afgelopen jaar hoorden we van collega kappers enthousiaste verhalen over Olaplex. Het merk heeft een chemische verbinding uitgevonden bestaande uit maar één ingrediënt, zonder siliconen en olie, die kapotte verbindingen in het haar koppelt tijdens en na kleurbehandeling door blondering. Dat betekent dat door Olaplex toe te voegen aan onze Aveda kleuring je blonde haar sterker en gezonder blijft en de kleur langer houdt.
We hebben het product een periode uitgebreid getest  omdat we niet meteen geloofden dat iets onze Aveda kleuring nog kon verbeteren, maar, ’we zijn om’. Onze ervaring is dat je haar inderdaad gezonder aanvoelt, en dat je blonde tint nog sprankelender wordt doordat je haar meer ‘heel’ is.

 

Von Eusersdorff

Loft heeft de eer een van de weinige adressen te zijn waar Von Eusersdorff verkrijgbaar is, een lijn van 5 exclusieve geuren die we niet meer willen missen. Een merk met een bijzonder verhaal:

De Nederlander Camille Henfling, grondlegger van Von Eusersdorff, is afkomstig uit Maastricht, maar al jaren woonachtig in New York City. De familie Henfling heeft een zeer lange historie in de handel van zeldzame oliën, kruiden en specerijen. De intense geuren die hij als kind rook wanneer hij rondliep door de magazijnen van het Maastrichtse bedrijf van zijn grootvader, zijn hem altijd bijgebleven. Na vele omzwervingen besloot Camille uiteindelijk om ter ere van zijn familie erfgoed een aantal bijzondere parfums te maken, gebaseerd op zijn intense geur herinneringen als kind. Von Eusersdorff was geboren. Het idee werd geconcretiseerd ergens tussen New York, Amsterdam, Maastricht, Parijs en Grasse, het centrum van de parfum-industrie, en het avontuur begon met de Classic Patchouli. Voorwaar een van de mooiste patchouli’s op de markt. Nu, jaren later, omvat het merk vijf bijzondere Eaux de Parfums. Naast de Classic Patchouli zijn dit Classic Myrrh, Classic Vetiver, Classic Mimosa en Classic Orange.